maandag 1 september 2014

''hattrick- Essence ''hottie''Sinful colors

In mijn vorige post droeg ik 4 laagjes nagellak van ''hottie''.
Helaas dekt deze lak niet echt geweldig en probeerde ik het met een witte ''base'' van het merk Essence. 
Voor een witte budget lak dekt hij redelijk goed!
In slechts 2 dunne laagjes [ of 1 dikke] heb je goede dekking.  Hier onder zie je het resultaat van 2 laagjes witte nagellak [ sorry nog geen clean up].   En daarnaar heb ik 3 laagjes ''hottie'' gebruikt. Nog steeds geen goede dekking maar al wel een stuk beter.  Normaal als lakjes niet dekken doe ik ze weg maar bij deze prachtige kleur ben ik lekker eigenwijs ;) 

Essence- ''hattrick''  2 thin coatson my previous post I wore ''hottie'' 4 layers without white base
On this picture I wear 2 white coats en 3 layers of ''hottie''
[ this color hates me ]



Geen opmerkingen:

Een reactie posten